Hallo Hands-Uppers,

Nog een paar nachtjes slapen en dan gaan de eerste trainingen weer van start en is het volleybalseizoen 2017-2018 officieel geopend! Het afgelopen seizoen was voor Hands-Up een zwaar jaar. De financiële positie van de vereniging heeft behoorlijk onder druk gestaan maar door samen de schouders onder sponsoring, teamacties, de Vlaaienactie en Balkum Beach te zetten, is het tij op tijd gekeerd. Op de ALV in het najaar zal de penningmeester de financiële positie toelichten. We hopen dat we ook dit seizoen weer een beroep mogen doen op jullie zwart-gele clubhart, laten we de energie en de geweldige sfeer van de afgelopen maanden vasthouden! Dat het een mooi seizoen moge worden, met vele sportieve hoogtepunten en veel sfeer en gezelligheid in de Run!

Om volgende week goed te kunnen starten, willen we jullie graag bijpraten over een aantal belangrijke zaken. Onderaan deze mail staat opgesomd wat je moet doen, dus lees in ieder geval de laatste alinea als je geen zin hebt om de rest te lezen ;-)

·         Vanuit de TC

Voor de eerste trainingsweek is er nog wel een aangepast schema, dat ziet er als volgt uit:

Aangepast trainingsschema 1e week

Maandag 21 augustus, sporthal De Run

19.00 - 21.00 

Dames 1

Dames 2

21.00 - 23.00

Heren 1 

Donderdag 24  augustus, sporthal De Run

19.00 - 21.00

Dames 1

Dames 2

Dames 3 & Dames 4

21.00 - 23.00 Heren 1

Heren 2

Heren 3


Omdat dames 4 op dinsdag 22 augustus nog niet in De Misse terecht kan, stellen we voor dat dames 3 en dames 4 op donderdag 24 augustus samen trainen. Wellicht zijn beide teams nog niet helemaal compleet en ontstaat er op deze manier toch een volledige trainingsgroep. We willen beide teams en/of de trainers van beide teams vragen dit met elkaar af te stemmen.

Regulier trainingsschema

Op maandag 28 augustus gaat het reguliere trainingsprogramma in, ook voor de dames bedrijfsvolleybal en voor de jeugd. De trainingstijden- en locaties vind je in het overzicht dat je op 8 juni jl. van ons ontving.

Jongens A

Voor het gecombineerde Hands-Up / HLB Van Daal/DS jongens A team heeft er een wijziging plaatsgevonden. Naast de training op donderdag van 18.00 - 19.30 uur in De Run in Berlicum, wordt er op maandag van 17.00 - 18.30 uur in sporthal De Misse in Den Dungen getraind onder leiding van Ferry-Jan Weerdesteijn.

·         Vanuit de kledingcommissie

Omdat jullie ongetwijfeld allemaal hard doorgetraind hebben deze zomer, moet er hier en daar in de shirtjestas een maatje kleiner toegevoegd worden. Neem daarom de shirtjestas van je team op donderdag 24 of donderdag 31 augustus mee naar de zaal, zodat iedereen even kan passen of je favoriete nummer nog goed zit. Mocht er een andere maat nodig zijn, kun je bij Hanne van Aart in de kantine vragen of de maat beschikbaar is en de shirtjestas weer compleet maken.

·         Vanuit de JC

Op maandag 28 augustus gaat het reguliere trainingsprogramma in, ook voor de jeugd. De trainingstijden- en locaties vind je in het overzicht dat je op 8 juni jl. van ons ontving.

De volleybalspeeltuin zal de eerste seizoenshelft iedere thuiszaterdag plaatsvinden.

·         Vanuit Sponsoring en PR

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Hands-Up via Sponsorkliks de clubkas extra probeert te spekken. Hoe werkt het ook alweer? Als je online lekker gaat shoppen, ga dan eerst naar www.sponsorkliks.com. Op de homepage kun je aangeven dat je Hands-Up graag wil sponsoren en vervolgens verschijnt er een overzicht van bijna 100 webwinkels! Denk aan Bol.com, Coolblue, Expedia, Zalando en, heel belangrijk, Thuisbezorgd.nl! Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert Hands-Up een commissie op terwijl je gewoon exact dezelfde prijs betaalt! Het kost je dus niets extra!

Mocht je dit seizoen nieuws hebben wat je graag wil delen met de rest van de vereniging? Neem dan contact op met Patrick van Spijk, Nick Pulles, Benthe Charpentier of Gerben Elissen van de PR commissie.

En ken je nog iemand (vader, moeder, oom, tante, vriend, vriendin) die Hands-Up zou willen sponsoren? Of wil je zelf Hands-Up sponsoren? Jasper van Rij, Amy Heeren en Rik Kamminga van de Sponsorcommissie ontvangen je met open armen!

·         Vanuit Wedstrijdzaken en Arbitrage

Vanaf aankomend seizoen werkt de nevobo met een Digitaal Wedstrijdformulier (DWF). Dat bestaat in twee varianten; het live bijhouden van wedstrijden en de variant achteraf invoeren van het resultaat. Hands-Up gaat met de laatste variant werken, het achteraf invoeren van het resultaat. Dat betekent onder andere dat de aanvoerder voordat de competitie begint en voorafgaand aan iedere wedstrijd wat dingen moet doen. Het DWF geldt ook voor de A-B-C competitie. Alleen de CMV competitie blijft zoals het was, met een papieren formulier.

Op donderdag 14 en donderdag 21 september zullen Marloes en Sanne Schouten met een laptop in de kantine aanwezig zijn om de aanvoerders te helpen en een korte uitleg over het systeem te geven. Zorg ervoor dat de aanvoerder dus op 14 of 21 september even bij een van deze dames langs loopt. Voor de jeugdteams is het wellicht handig dat de trainer en (uit)coach zich ook even melden bij Marloes en Sanne.

Het kan voorkomen dat er in de wedstrijdkalender een wedstrijd gepland is die je, om goede redenen, liever verplaatst ziet naar een ander moment. Denk bijvoorbeeld aan blessures. Vraag dan aan Marloes en Sanne of zij de wedstrijd willen verplaatsen. Regel dat niet zelf, maar vraag Wedstrijdzaken om dit te regelen. Een en ander wordt dan bij de nevobo en reeds ingeplande scheidsrechters goed doorgegeven en zo voorkomen we een boete. Overigens moet de tegenstander akkoord gaan met het verzetten van een wedstrijd, dus het is geen garantie dat ieder verzoek ingewilligd wordt.

·         Vanuit de Lustrumcommissie

Hands-Up bestaat dit seizoen 45 jaar! Op 21 november 2017 is het 45 jaar geleden dat V.C. Hands-Up opgericht is. Daarvoor wil het bestuur graag een lustrumcommissie in het leven roepen. Op de ALV in juni hebben we hiervoor een oproep gedaan die we graag willen herhalen. Kun jij een mooi feestje organiseren en vind je het leuk om Hands-Up dit jaar extra in het zonnetje te zetten? Stuur dan een mailtje naar  of spreek een van de bestuursleden de komende weken in de zaal even aan.

Samengevat, wat moet je doen?

1.    Als je speelt in een van de seniorenteams: je op 21 en 24 augustus fit en met een zonnig humeur melden in de sporthal voor een heerlijke eerste training!

2.    De shirtjestas op donderdag 24 of 31 augustus meenemen naar de sporthal, zodat alle teamgenoten een passend tenue hebben op 23 september bij de eerste competitiewedstrijd.

3.    Als je speelt in de A, B, C jeugd of bij de mini’s: je vanaf 28 augustus helemaal trainingsfit laten zien in de zaal.

4.    Online shoppen via www.sponsorkliks.nl.

5.    Als je aanvoerder bent, op 14 of 21 september even langs Marloes of Sanne lopen in de kantine voor uitleg over het Digitaal Wedstrijdformulier.

6.    Gezocht: leden voor de lustrumcommissie om 45 jaar Hands-Up te vieren!

We hebben er zin in! Tot binnenkort in de Run!


Met sportieve groet,


Het bestuur

Reacties

  • Geen reacties gevonden
Jouw reactie

Laatste reacties

Bill
Szampon Grey Away opinie po pełnym rozczarowaniu http://aparat-sluchowy.net.pl/rodzaje-badan-sluchu-lista//
Mike
Namierzanie telefonu komórkowego przez internet. Poradnik Z czego wynika ból mięśni barku? – Zdrowe mięśnie
Guillaume
Aparaty słuchowe - jak dobrać odpowiednie dla nas? https://lapapomapie.nazwa.pl/grupy/lapa-czyli-recznie-robione-zaproszenia/
Allan
Leki na krążenie - jak wybrać najlepsze? http://stawy-leczenie.net.pl/jak-wyleczyc-bol-stawow/
Alexandra
Nie wrzucaj pieniędzy w błoto. Aparat korekcyjny na halluksy - opinie po rozczarowaniu https://94.23.90.4/blog/istrefa/15636/