Beste Hands-Uppers,

De competitie gaat weer bijna van start, en daarom zijn alle teams al weer begonnen met de voorbereidingen. Om alle thuiswedstrijden goed te laten verlopen, heeft de Wedstrijdzaken & Arbitrage Commissie een verdeling gemaakt van de teamtaken. Deze indeling vind je in de bijlage van deze mail. Schrijf de dagen goed in je agenda en zorg dat je op tijd aanwezig bent. Indien je niet kan, zorg dan zelf voor vervanging en laat dit weten aan Sanne Schouten.

Omdat we dit seizoen gaan werken met het digitaal wedstrijdformulier (DWF), gaan er een aantal dingen veranderen. Hands-Up gaat nog niet over op het live bijhouden van de stand, maar we gaan de resultaten achteraf in voeren via dwf.volleybal.nl.

Voor de senioren teams tot en met eerste klasse en jeugdteams betekend dit dat we niet meer gaan werken met het normale wedstrijdformulier, maar dat alleen de eindstanden en rugnummers van de veldspelers genoteerd worden op papier. Het vernieuwde wedstrijdformulier voor deze teams is te vinden in de bijlage van de email die je hebt gehad . Voor Heren 1, Heren 2 en Dames 1 moet alleen het 'simpele formulier' nog worden bijgehouden.

Na afloop van de wedstrijd is de aanvoerder verantwoordelijk dat de juiste stand wordt ingevuld op dwf.volleybal.nl. Om dit goed te laten verlopen willen wij vragen of alle aanvoerders contact willen opnemen met Marloes en/of Sanne Schouten. Voor de jeugdteams raden we aan dat de coaches ook op de hoogte zijn van het vernieuwde systeem.


Met vriendelijke groeten,


Wedstrijdzaken & Arbitrage